خدمات




این شركت بزرگترین تولید كننده سیستم های توزین (باسكول جاده اي ) در خاورمیانه است و علاوه بر حضور مستمر در اكثر كارخانجات و صنایع بزرگ كشور نظیر فولاد خوزستان ، ذوب آهن اصفهان ، و …. نقشی موثر در اجرای برخی پروژه های ملی نظیر گمرك شهید رجایی دارد و این موضوع در كنار وجود 9000 مشتری ثبت شده (كه بعضاً دارای چندین باسكول هستند) و نیز 6500 دستگاه باسكول جاده ای نصب شده در كشور به نوبه خود كافی است تا نقش و جایگاه پر اهمیت واحد خدمات مشتریان را در این شركت نمایان سازد.
واحد خدمات مشتریان از دو بخش نصب و راه اندازی باسكول های جاده ای و خدمات پس از فروش تشكیل شده است كه بصورت مستقل و هم پوشان عمل می كنند. و تلاش برای جلب رضایت مشتریان را مهمترین فاکتور برنامه ریزی این واحد می باشد.
در حال حاضر واحد نصب و راه اندازی دارای :
- 25 اكیپ نصب با تجهیزات كامل
- 10 دستگاه كامیونت ایسوز
- 4 دستگاه مزدا
- 25 دستگاه پیكان وانت
- 100 نفر كادر آموزش دیده
می باشد . واحد خدمات پس از فروش نیز كه مسئولیت نصب و راه اندازی سایر محصولات شركت (بجز باسكول های جاده ای) و خدمات در دورن گارانتی و پس از آن را نیز عهده دار است، در همه استانهای كشور بصورت بومی حضور دارد . زمان ارائه ارائه خدمات فعلی از نصف یك روز كاری تا 48 ساعت به نسبت وسعت استانها تلزانس دارد.
در بخش خدمات پس از فروش ، خوشبختانه با ورود باسكول های بتن فلز پیش ساخته میزان خرابی ها و نیاز به خدمات نیز تا اندازه چشمگیری كاهش یافته است به نحوی كه سازه بتنی ما نیاز به خدمات سازه ای تا چند ده سال ندارد. در خصوص تجهیزات الكترونیكی هم جز در موارد نوسانات برق ، صاعقه و امثال آن خرابی چندانی نداریم كه امید است با ورود نسل جدید نشاندهنده ها و اجرای سیستم ارتینگ دقیق میزان خرابی های فعلی نیز تا حد قابل توجهی كاهش پیدا كند.